W tym artykule przedstawiamy pokrótce standardowe etapy rekrutacji do pracy jako doradca finansowy. Zobacz jako dokładnie wygląda rekrutacja na doradcę finansowego. Każda firma pragnie jak najlepiej poznać kandydatów na dane stanowisko oraz przedstawić warunki pracy, jej charakter, zakres obowiązków. Zależy jej na jak najlepszej – obustronnej – prezentacji, która pozawala na podjęcie satysfakcjonującej decyzji o współpracy.
Rekrutacja do pracy jako doradca finansowy – podstawowe etapy
Etap I
Jeśli któraś z ofert pracy się spodobała, chciałbyś objąć dane stanowisko, pracować w konkretnym biurze lub regionie wystarczy, że kandydat na doradce finansowego drogą elektroniczną przeslę swoją aplikację (CV i list motywacyjny).
Etap II
Rozmowa kwalifikacyjna
- Aplikacje firmy analizuja bardzo skrupulatnie. Z osobami spełniającymi ich oczekiwania kontaktują się telefonicznie. Podczas krótkiej rozmowy zaproponują termin i miejsce spotkania.
- Rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest przez Pracownika Działu ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz przyszłego Przełożonego. W przypadku rekrutacji na stanowiska w Regionach spotkanie prowadzone jest przez bezpośredniego Przełożonego i Dyrektora Regionu Sprzedaży.
- W czasie spotkania możesz spodziewać się pytań dotyczących wykształcenia, doświadczeń i planów zawodowych. Twoja osobowość i motywacja do pracy to dla ważne kryteria..
- Rozmowa to świetna okazja by poznać przyszłą firmę. Możesz być pewny, że nie zabraknie czasu na uzyskanie interesujących Cię informacji.
Etap III
- Jeśli po spotkaniu firma podejmie pozytywną decyzję o Twoim zatrudnieniu, telefonicznie zaproponuje Ci termin spotkania, na którym przedstawimy Ci ofertę pracy.
Witam jestem zadluzony i chcialbym wyjsc z tego potrzebuje ok 15 tys prosze o kontakt i pomoc